Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) tartalmazzák a pizzaparadicsom.hu webáruház (továbbiakban: Webáruház) használatának feltételeit, a Groupline Kft. (továbbiakban: Szolgáltató) által nyújtott internetes kereskedelmi szolgáltatás leírását, illetve a felhasználó (továbbiakban: Megrendelő) jogait és kötelezettségeit.
Fogalmak:
Szolgáltató: Groupline Kft. mely a pizzaparadicsom.hu weboldalt üzemelteti, és a szolgáltatást nyújtja.
Weboldal: A Szolgáltató által üzemeltetett pizzaparadicsom.hu weboldal.
Webáruház: a Weboldal rendelés leadására, ételvásárlásra alkalmas felülete: pizzaparadicsom.hu/etlap
Megrendelő: az a természetes személy, jogi személy, jogi személyiséggel nem rendelkező gazdasági társaság vagy egyéb szervezet, aki/ amely igénybe veszi a Weboldal, illetve a Szolgáltató ételrendeléssel kapcsolatos szolgáltatásait.
Szolgáltatás: a Weboldal Szolgáltató által nyújtott és a Megrendelők által igénybe vehető szolgáltatásai, amelyek körét a Szolgáltató jogosult saját döntési jogkörében eljárva bármikor szabadon meghatározni, módosítani, egyes szolgáltatásokat megszüntetni, új szolgáltatásokat bevezetni, meglévő szolgáltatásokat módosítani. A Szolgáltatás különösen, de nem kizárólagosan a Weboldal Webáruházban való ételrendelés és hírlevél küldési funkciója, továbbá valamennyi, a Szolgáltató által akár időlegesen, akár állandó jelleggel nyújtott egyéb szolgáltatása, így például kuponakció, kedvezmények alkalmazása és egyéb promóció szervezése.
Hírlevél: a Szolgáltató által nyújtott, a Weboldalon keresztül megrendelhető ingyenes Szolgáltatás, amelynek keretében a Szolgáltató az ahhoz kifejezetten hozzájáruló Megrendelőknek elektronikus direkt marketingnek és reklámnak is minősülő üzenetet küld a Megrendelő Weboldalon megadott e-mail címére.
ÁSZF: a Szolgáltató Weboldalra vonatkozó, a Weboldalon közzétett Általános Szerződési Feltételei.
A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”), és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
A jelen ÁSZF 2024.04.01. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt a weboldalon közzéteszi. Felhasználók a weboldal használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldal használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.
A webáruház címe: pizzaparadicsom.hu/etlap
A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban: Szolgáltató) adatai:
Név: Groupline Kft
Székhely címe: 1134 Budapest, Rózsafa utca 13-17.
Cégjegyzékszám: 01-09-283173
Adószám: 14706455-2-41
Bankszámlaszám: 12010659-01175566-00100006
Weboldal címe: pizzaparadicsom.hu
E-mail: info@pizzaparadicsom.hu
Ügyfélszolgálat:
Az ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje: hétköznapokon: 10:00-22:00 óráig
Kapcsolatfelvétel módja: elsődlegesen telefonon, másodlagosan e-mailben.
A gyorsabb ügyintézés érdekében, kérjük, részesítsék előnyben a telefonos ügyintését!
Személyes ügyintézésre nincs lehetőség.
Telefon: +3614301010 +36204301010 +36304301010 +36704301010 (normál díjas vezetékes, illetve mobilszámok)
Rendelésfelvétel, panaszkezelés: hétfőtől vasárnapig, 10:00-22:00 óráig a telefonos elérhetőségek bármelyikén.
Weboldal címe: pizzaparadicsom.hu/etlap
E-mail: info@pizzaparadicsom.hu
Megvásárolható termékek köre:
A pizzaparadicsom.hu a Webáruházban megjelenített ételeket, italokat értékesíti házhoz szállítással. A termékek külön kategóriákba sorolva tekinthetők meg, és választhatók ki a baloldalon elhelyezkedő menüsorra kattintva.
Rendelési információk:
A Webáruházban rendelni csak előzetes regisztrációval lehetséges. A regisztráció során Megrendelő megadja a nevét, a telefonszámát, a szállítási címet, valamint opcionálisan megadhatja a számlázási címét is.
Kérjük, hogy működő telefonszámot adjon meg, telefonját tartsa bekapcsolva, és a rendelés átadásáig legyen elérhető!
1. Általános tudnivalók a szerződés létrejöttéről:
1.1 Weboldalon történő vásárlás elektronikus úton lehetséges a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon és feltételekkel.
1.2 Jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden a Szolgáltató által nyújtott internetes kereskedelmi szolgáltatásra, ami a pizzaparadicsom.hu weboldalon keresztül történik.
1.3 Megrendelő az ÁSZF rendelkezéseit sikeres regisztrációjával és a vásárlás megkezdésével egy időben elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el. A vásárlás során a Megrendelő, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni jelen ÁSZF feltételeit a rendelési felületen található jelölőnégyzet kipipálásával. Ha a Megrendelő az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait, nem regisztrálhat, és nem küldhet megrendelést sem. Hibaüzenet jelenik meg a képernyőn, ami felhívja a figyelmet, hogy az ÁSZF elolvasása, elfogadása előfeltétele a regisztrációnak/vásárlásnak.
1.4 Az ÁSZF a Weboldal láblécében elérhető, olvasható, letölthető, igény szerint nyomtatható.
1.5 Ha a Megrendelő megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a Szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja, adásvételi szerződés jön létre a Megrendelő és a Szolgáltató között. (Mivel technikai problémák bármikor előfordulhatnak, viszont az étel házhoz szállítása esetén rövid idő telik el a megrendelés és a szállítás között, amennyiben a visszaigazoló e-mail nem érkezik meg, kérjük, jelezzék telefonos elérhetőségeink valamelyikén!)
1.6 Megrendelő elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés távollevők között kötött szerződésnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
1.7 A szerződés magyar nyelven jön létre, elektronikus formában, és a Szolgáltató nem iktatja.
1.8 Megrendelő tudja, megérti és elfogadja, hogy a megrendelés elküldése fizetési kötelezettséget von maga után.
A megrendelés lépései:
1. A Regisztráció: a Regisztráció gombra kattintva megjelenik a felület, melyen Megrendelő megadhatja a szükséges adatait. Az ÁSZF és az Adatvédelmi szabályzat elfogadása után az alsó gombra kattintva elküldheti a regisztrációs kérelmét. A Megrendelő az automatikusan a létrehozott fiókba lépve leadhatja a rendelését.
2. A Kosár használata: A baloldalon található menüsor kiválasztott kategóriájára kattintva megjelenik a választható ételek listája. A kiválasztott ételt az árat jelölő narancssárga gombbal lehet a kosárba rakni.
3. A megrendelés összeállítása
4. Az adatbeviteli hibák ellenőrzése és javítása
5. A megrendelés elküldése: jobb oldalon a narancssárga Megrendelem gombbal a Megrendelő átirányításra kerül a vásárláshoz rendelt szállítási, számlázási adatokat tartalmazó oldalra. Itt lehet megjegyzést írni, vagy javítani a regisztrációkor megadott adatokat. El kell fogadni az Adatvédelmi szabályzatot (az ÁSZF elfogadása már a regisztráláskor megtörtént), kiválasztani a fizetési módot és a rendelés idejét.
6. A megrendelés visszaigazolása: A Szolgáltató a megrendelés leadását automatikus e-mailben visszaigazolja. A visszaigazoló email a szerződéskötés tartós adathordozón történő visszaigazolásának minősül a fogyasztó (Felhasználó/Megrendelő) és a vállalkozás (Szolgáltató) közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 12. § (2) bekezdésében foglaltakkal összhangban, amelynek alkalmazásához a Felhasználó/Megrendelő jelen ÁSZF elfogadásával beleegyezését adja. Amennyiben a visszaigazoló e-mail nem érkezik meg, kérjük, jelezze telefonos elérhetőségeink valamelyikén! Adatbeviteli hibák javítása: Megrendelő a rendelés véglegesítése előtt bármikor megszakíthatja a rendelés menetét, vagy visszaléphet az előző felületekre, hogy módosítsa vagy törölje a bevitt adatokat. Tévesen leadott rendelések esetén kérjük, a rendelés leadását követő öt percben hívja ügyfélszolgálatunkat!
2. Regisztráció:
2.1 A személyes adatok önkéntes megadásával megtörtént regisztráció alkalmával Megrendelő beleegyezését adja, hogy Szolgáltató kezelhesse azokat.
2.2 A személyes adatok kezelésének engedélyét Megrendelő korlátozás nélkül visszavonhatja, és fiókjának, ezzel együtt fiókadatainak törlését kezdeményezheti írásban a Szolgáltató info@pizzaparadicsom.hu e-mail címére küldött levélben. Fontos tudni, hogy a számviteli bizonylatokat a törvényben meghatározott ideig tároljuk. A hatályos szabályok alapján őriznünk kell a vásárlástól számított 8 évig, így az ezeken szereplő személyes adatokat nem törölhetjük a Megrendelő kérésére sem!
2.3 Megrendelést csak 18. életévét betöltött személy adhat le a Szolgáltatónak. 2.4 Megrendelő az ÁSZF elfogadásával, a rendelés megkezdésével egy időben kijelenti, hogy 18. életévét betöltötte.
3. Megrendelés:
3.1 A termék lényeges tulajdonságait Megrendelő megtekintheti a termékek bemutató oldalain. A kép illusztráció, tájékoztatási célt szolgál, Szolgáltató nem köteles az árusított termékeket a képen látható formában és díszítéssel szállítani.
3.2 A vételár minden esetben az étel mellett szereplő ár, ami bruttó összeget jelöl és magyar forintban értendő.
3.3 Minimális rendelési érték 2000 Ft, amibe a csomagolási díj beleszámít.
3.4 Rendelésenként egyszeri csomagolási díjat számítunk fel, melynek mértéke jelenleg 400 Ft.
3.5 Üröm és Pilisborosjenő teljes területén, valamint a 2. kerület bizonyos részein kiszállítási díjat is felszámolunk, melynek mértéke jelenleg 300 Ft. Ezek az összegek a vásárlás alkalmával automatikusan kerülnek felszámolásra, és a Megrendelő a rendelés véglegesítése előtt ellenőrizheti, hogy pontosan mennyi a vásárlás végösszege.
3.6 Szolgáltató a Megrendelő által leadott és Szolgáltatóhoz megérkezett rendelést automatikusan visszaigazolja e-mailben. Az Ügyfélszolgálat telefonszámain bármikor kérhető információ rendelésének állapotáról.
3.7 Megrendelő tudomásul veszi, hogy technikai problémák bármikor jelentkezhetnek a rendelés leadása során, így előfordulhat, hogy a visszaigazoló e-mail nem érkezik meg. Ennek számos oka lehet, például, de nem kizárólagosan: a rendelés elküldése nem történt meg, a rendszerünkben átmeneti hiba adódott, egyéb technikai jellegű problémák: áramszünet, a netszolgáltatás zavara stb.. Mivel mindkét fél érdeke, hogy a rendelés kiszállításra kerüljön, kérjük, ha a visszaigazoló e-mail nem érkezik meg, érdeklődjön az Ügyfélszolgálat telefonszámain!
3.8 Tévesen leadott rendelést kizárólag telefonon lehetséges módosítani az Ügyfélszolgálat telefonszámainak egyikén, amennyiben Szolgáltató még nem kezdte meg a rendelés készítését.
3.9 Szolgáltató fenntartja magának azt a jogot, hogy a szolgáltatás elemeit, mint például, de nem kizárólagosan: árait, akciós kínálatát, akcióit, szállítási területeit előzetes bejelentés nélkül megváltoztathassa, termékei elérhetőségét korlátozza. Ezekért a változásokért jogi felelősséget nem vállal. Így Szolgáltató jogosult előzetes bejelentés vagy egyeztetés nélkül meghatározni a termékek árát, megemelni vagy csökkenteni a termékek árát, megemelni vagy csökkenteni a szállítási díjat és a csomagolási díjat. Az új árak a honlapon való megjelenés időpontjától élnek, és az életbe lépése után leadott rendelésekre érvényesek.
4. Fizetési feltételek:
4.1 Fizetési módok: futárnál készpénzben, bankkártyás fizetés a SimplePay oldalán, SZÉP Kártyás fizetés.
4.2 Megrendelő kötelezettséget vállal arra, hogy az általa megrendelt termékeket átveszi és vételárát kiegyenlíti készpénzzel. A bankkártyás fizetést a SimplePay biztosítja.
5. Szállítási feltételek:
5.1 Szolgáltató a megrendelt termékeket a Megrendelő által megadott címre szállítja az érvényben lévő szállítási terület figyelembe vételével.
5.2 Megrendelés kiszállítását az alábbi kerületekbe Szolgáltató ingyenesen végzi: 3. 6.13. kerület. Online rendelés esetén a nem szállított utcákba Megrendelő nem tud rendelést leadni.
5.3 Megrendelés kiszállítását az alábbi kerület egyes részein Szolgáltató ingyenesen végzi, míg egyes területein 300 Ft felár ellenében: 2. kerület (és ez a felár nem azonos a minden rendelés esetében felszámított csomagolási díjjal). Rendelés leadásakor az esetleges felár minden esetben feltüntetésre kerül.
5.4 Szolgáltató az alábbi területekre csak 300 Ft szállítási felár ellenében szállít: Üröm, Pilisborosjenő (és ez a felár nem azonos a minden rendelés esetében felszámított csomagolási díjjal). Rendelés leadásakor az esetleges felár minden esetben feltüntetésre kerül.
5.5 Szolgáltató a szállítási terület részletezésénél fel nem sorolt területekre kizárólag hidegkonyhai készítményeket szállít 24 órás előrendelésre és terület/ távolság függvényében megadott felárak felszámításával, melyek összegéről megrendelő még a rendelés véglegesítése előtt értesül.
5.6 Hidegtál, szendvics és a hidegtálak kategóriában szereplő saláták megrendelését, illetve kiszállítását szolgáltató minimum 24 órás előrendeléssel vállalja. Hidegkonyhai készítmények rendelése esetén, ha csak salátát vagy krémeket tartalmaz a rendelés, akkor a minimális rendelési összeg 10000 Ft. Ha csak szendvicseket, akkor a minimális rendelési összeg 10000 Ft.
5.7 „Melegtál” rendelés esetén a kiszállítási idő minimum 2 óra.
5.8 Alkohol tartalmú italokat csak 18 év feletti megrendelőnek szállítunk. Amennyiben Megrendelő életkorát nem tudja igazolni, futárunk megtagadja az alkoholos termék átadását.
5.9 Amennyiben Megrendelő nem tartózkodik a Megrendelő által megadott címen, illetve Megrendelő által megadott telefonszámon nem elérhető, a futár 5 perc várakozási idő után visszahozza a rendelést. A későbbi időben történő ismételt kiszállítást jogunkban áll megtagadni, ha továbbra sem látjuk biztosítottnak az átvételt. Ha Megrendelő több alkalommal tévesen adja le Szolgáltatónak a rendelését és ezzel kárt okoz a Szolgáltatónak, akkor a Szolgáltató jogosult a Megrendelő további rendeléseinek teljesítését is megtagadni.
6. Kiszállítást végző cégek: Pizza Paradicsom Kft. (1134 Budapest, Rózsafa utca 13-17. adószám: 13977814-2-41)
7. Elállási jog: Termékeink sajátos jellege miatt elállási jogot nem tudunk biztosítani, viszont jótállási és panaszkezelési politikánk rugalmas és vevőközpontú, 100% ételgaranciával.
7.1 Jótállás, panaszkezelés: A Webáruházban kapható termékekre 100% ételgaranciát adunk. Reklamáció esetén a kifogásolt ételt kicseréljük, indokolt esetben, vagy ha úgy életszerűbb, választható jóváírás is. A kifogásolt ételeket minden esetben visszakérjük, a 100 % garanciára vonatkozó igény csak így érvényesíthető. Mivel szeretünk tanulni és fejlődni, fontos felmérnünk, hogy miben és hogyan hibáztunk, ez viszont csak akkor valósulhat meg, ha mi is megnézhetjük a rontottnak ítélt ételt. Panaszát a probléma leggyorsabb megoldása érdekében, kérjük, az Ügyfélszolgálat telefonszámainak valamelyikén jelezze, üzletvezetőnk visszahívja az Ön által megadott telefonszámon, és a lehetőségekhez képest legrövidebb időn belül egyeztet Önnel a probléma megoldásával kapcsolatban.
8. Jóváírások, kuponok, kedvezmények, akciók:
8.1 Szolgáltató jóváírást adhat Megrendelőnek meghatározott összegre, melyet Megrendelő csak és kizárólag készpénzes fizetéssel leadott rendelés alkalmával használhat fel. A jóváírást a Megrendelő által kiválasztott/megadott telefonszám és cím mellé rendelve rögzítjük. Ezért kérjük, jegyezze meg azt a számot és azt a címet, amelyen a jóváírást rögzítették, mert a rendelés feldolgozása során ezek az információk szükségesek a jóváírás felhasználásához.
8.2 Kedvezményeket Szolgáltató saját hatáskörében adhat Megrendelőnek, melynek mértéke nem korlátozott, de azt a Szolgáltató bármikor egyoldalúan megvonhatja. Ezzel kapcsolatban Megrendelőnek semmiféle követelése nem lehet a Szolgáltatóval szemben.
8.3 Akciós árakat tetszőleges napokon és alkalmakkor nyújthat a Szolgáltató, melyekről az Ügyfélszolgálat telefonszámain, illetve a weboldalon kaphat aktuális információkat a Megrendelő.
9. Jogérvényesítési lehetőségek, panaszkezelés:
9.1 A Felhasználó/Megrendelő a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő: postai úton: Groupline Kft 1134 Budapest, Rózsafa utca 13-17. e-mailben: info@pizzaparadicsom.hu
9.2 Az írásbeli panaszt a Szolgáltató a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban megválaszolni, esetleges elutasító álláspontját pedig indokolni köteles.
9.3 A Szolgáltató a saját szolgáltatásával kapcsolatos panaszokat a hatályos jogszabályok figyelembevételével, a mindenkori panaszkezelési szabályzat alapján ügyfélszolgálatán kezeli.
9.4 Amennyiben a Felhasználónak panasza, kifogása van a Szolgáltató ÁSZF szerinti működésével kapcsolatban, a Felhasználó a panaszát a info@pizzaparadicsom.hu e-mail címen jelezheti a Szolgáltatónak. A Szolgáltató a beérkezett panaszra 30 napon belül reagál.
9.5 Amennyiben a Felhasználó a Szolgáltató panaszkezelésével nem elégedett és nem fogadja el a panasz rendezésére tett intézkedését, jogosult a vitás eset rendezésének igényével a fogyasztóvédelmi hatóságként eljáró területileg illetékes járási hivatalokhoz (http://jarasinfo.gov.hu/), békéltető testülethez (eljárása megindításának feltétele, hogy a Felhasználó a Szolgáltatóval közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését), vagy bírósághoz fordulni.
9.6 A Felhasználó jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes járási hivatalokhoz. A fogyasztóvédelmi hatóságként eljáró járási hivatalok hatásköre nem terjed ki a szerződés létrejöttére, érvényességére, joghatásaira és megszűnésére vonatkozó rendelkezések betartásának ellenőrzésére.
9.7 A Felhasználó jogosult a Szolgáltatóval szembeni fogyasztói jogvitájából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.
Budapest, 2024.04.01.